24/7 ONDERSTEUNING EN GARANTIE

Onze garantie wordt ondersteund door een team voor online garantie en technische ondersteuning. Dit team lost 97% van de garantieclaims op en behandelen uw zaak onmiddellijk. Voor het onwaarschijnlijke geval dat uw product geïnspecteerd moet worden, hebben wij servicecentra verspreid door het hele land. Onze garantie dekt onderdelen, arbeidskosten en verzending naar de klant. Producten met grote gebreken worden volledig vervangen, producten met kleine gebreken worden gerepareeerd.

 


 

GARANTIE-REGISTRATIE

Gefeliciteerd met uw aankoop van een Optimum-apparaat. Vul a.u.b. onderstaand formulier in om uw garantieregistratie te voltooiien en om in aanmerking te komen voor onze GRATIS supportservice.

De supportservice is opgesteld voor geregistreerde PHA klanten. Deze ontvangen gratis toegang tot onze teams voor technische- en klantondersteuning die van maandag tot donderdag, van 10:00 tot 16:00 uur en op vrijdag van 09:00 tot 13:00 uur, beschikbaar zijn.

Onze goederen worden geleverd met garanties die niet uitgesloten kunnen worden van het Australisch recht . U komt in aanmerking voor een vervanging of geldteruggave in het geval van grote gebreken en u ontvangt compensatie voor elke andere redelijke voorzienbare reden of schade. Ook komt u in aanmerking om de goederen te laten repareren of vervangen als de goederen van onacceptabele kwaliteit zijn en de gebreken niet uitlopen op een totaal defect.  

 

 

* Verplichte velden